Održavanje, servisi i remonti

Teamcenter uključuje alate za remont održavanja koji su sastavni deo postojećih PLM okruženja. Oni nude kompletan prikaz složenih proizvoda koji utiču na kapital i pružaju efikasan pristup uslugama kroz definisanje jedinstvene konfiguracije.

OEM proizvođači mogu da koriste Teamcenter za upravljanje znanjem o proizvodima tokom čitavog životnog ciklusa svih svojih proizvoda. Sama uslužna organizacija ima mogućnost upotrebe rešenja MRO (kontrolisanog u pogledu konfiguracije) za poslovno planiranje, optimizaciju uslužnih poslova, lošiju ili bolju iskorišćenost resursa, kao i delova alata i opreme na zalihama. Mogućnosti Teamcentera omogućavaju vam obavljanje različitih zadataka održavanja, popravki i servisiranja (MRO).

Service Data Management

Teamcenter pruža potpun pregled osnovnih sredstava, uključujući znanje o statusu trenutne i prethodne konfiguracije. Istovremeno, pokriva usluge koje se obavljaju bilo gde u lancu usluga i pruža servisne interfejse koji će podržavati ugovore poput PBL / SLA.

Maintenance planning

Teamcenter omogućava uslužnim organizacijama da definišu i planiraju zahteve za održavanjem, njegovu učestalost i postupke za složene komponente i sredstva.

Upravljanje održavanjem

Uz pomoć Teamcentra, organizacije mogu da sprovode transparentne postupke održavanja, upravljaju svojim ugovorima i nadgledaju rad i status nezavisnih resursa.

Upravljanje materijalima

Uz Teamcenter mogu se nadgledati i održavati svi delovi inventara, alati i oprema za održavanje, servisiranje i restauraciju.

Menadžment logistike

Teamcenter sistem omogućava integraciju, obuku i upravljanje logističkim podacima kroz planiranje, proizvodnju i usluge. Pored toga, to ne smanjuje logističke troškove, ali takođe ubrzava tačnost podataka!

Rezime prioritetnih i ključnih funkcija
  • Organizacije se mogu efikasno dizajnirati i prilagoditi usugama povezanim sa održavanjem, servisiranjem i obnavljanjem (MRO).
  • Teamcenter podiže operativnu dostupnost i odziv upravljanih resursa
  • Pružajući trenutne i tačne informacije o prenaseljenosti, servisni timovi imaju sveobuhvatan pregled zahteva za pojedinačnu imovinu.
  • Povratne informacije inženjera rade u ovoj oblasti mogu da pruže važne informacije o poteškoćama i razvojnim uslugama dizajnersih timova.
  • Organizacije će zajednički proceniti dostupnost i zapošljivost resursa i postaviti merenje i modeliranje tehnologije i optimizaciju za celo preduzeće, što će im omogućiti da postignu ugovore koji su usredsređeni na uspeh i profitabilnost.

 

Горе