Održavanje, servisi i remonti
Teamcenter uključuje alate za remont održavanja koji su sastavni deo postojećih PLM okruženja. Oni nude kompletan prikaz složenih proizvoda koji utiču na kapital i pružaju efikasan pristup uslugama kroz definisanje jedinstvene konfiguracije.
OEM proizvođači mogu da koriste Teamcenter za upravljanje znanjem o proizvodima tokom čitavog životnog ciklusa svih svojih proizvoda. Sama uslužna organizacija ima mogućnost upotrebe rešenja MRO (kontrolisanog u pogledu konfiguracije) za poslovno planiranje, optimizaciju uslužnih poslova, lošiju ili bolju iskorišćenost resursa, kao i delova alata i opreme na zalihama. Mogućnosti Teamcentera omogućavaju vam obavljanje različitih zadataka održavanja, popravki i servisiranja (MRO).
Service Data Management
Teamcenter pruža potpun pregled osnovnih sredstava, uključujući znanje o statusu trenutne i prethodne konfiguracije. Istovremeno, pokriva usluge koje se obavljaju bilo gde u lancu usluga i pruža servisne interfejse koji će podržavati ugovore poput PBL / SLA.
Maintenance planning
Teamcenter omogućava uslužnim organizacijama da definišu i planiraju zahteve za održavanjem, njegovu učestalost i postupke za složene komponente i sredstva.
Upravljanje održavanjem
Uz pomoć Teamcentra, organizacije mogu da sprovode transparentne postupke održavanja, upravljaju svojim ugovorima i nadgledaju rad i status nezavisnih resursa.
Upravljanje materijalima
Uz Teamcenter mogu se nadgledati i održavati svi delovi inventara, alati i oprema za održavanje, servisiranje i restauraciju.
Menadžment logistike
Teamcenter sistem omogućava integraciju, obuku i upravljanje logističkim podacima kroz planiranje, proizvodnju i usluge. Pored toga, to ne smanjuje logističke troškove, ali takođe ubrzava tačnost podataka!
Rezime prioritetnih i ključnih funkcija
- Organizacije se mogu efikasno dizajnirati i prilagoditi usugama povezanim sa održavanjem, servisiranjem i obnavljanjem (MRO).
- Teamcenter podiže operativnu dostupnost i odziv upravljanih resursa
- Pružajući trenutne i tačne informacije o prenaseljenosti, servisni timovi imaju sveobuhvatan pregled zahteva za pojedinačnu imovinu.
- Povratne informacije inženjera rade u ovoj oblasti mogu da pruže važne informacije o poteškoćama i razvojnim uslugama dizajnersih timova.
- Organizacije će zajednički proceniti dostupnost i zapošljivost resursa i postaviti merenje i modeliranje tehnologije i optimizaciju za celo preduzeće, što će im omogućiti da postignu ugovore koji su usredsređeni na uspeh i profitabilnost.