Tehnička podrška

Mi poštujemo i cenimo naše klijente i zato konstantno težimo da pronađemo nove i lakše načine da odgovorimo na njihove probleme i pitanja. Svim našim klijentima nudimo pomoć i podršku u radu sa programima/rešenjima putem najnovijih informacija i kratkih pregleda naših seminara na koje, zbog obima posla, nisu mogli da prisustvuju.

Besplatna linija za postojeće klijente

Javite se na  našu besplatnu liniju: broj u izradi

FTP server

Na adresi FTP serveru AXIOM TECH pogledajte

  • Aktuelnu verziju NX i SOLID EDGE (ažuriranja)
  • Proširenu biblioteku standardnih delova NX
  • Lokalizaciju za NX
  • Podešavanja instalacija za potrebe kupaca (Kastomizacije)

Korisničko ime i lozinka za FTP server poslaćemo  na Vaš zahtev ili posetite naš HELPDESK.


e-Training

Korisničko ime i lozinka za pristup  Solid Edge e-Training poslaćemo Vam na Vaš zahtev.
 

GTAC - Direktna centralna tehnička podrška od kompanije Siemens PLM Software

Na sajtu Sertifikcije GTAC pronađite aktuelne podržavane verzije operativnih sistema, SW proizvode, grafičke karte i hardware, kao i aktuelnei  istorijske informacije o sertifikovanim sistemima i konfiguracijama svih proizvoda kompanije Siemens PLM Software.
Sva Vaša tehnička pitanja možete poslati ili se obratiti direktno ka  Direktnoj  centralnoj tehničkoj podršci.

Teamviewer brza podrška za postojeće klijenteAXIOM TECH TeamViewer

Tehničku podršku našim klijentima pružamo i "on-line", i to pomocu programa TeamViewer. instalirajte program Teamviewer i pošaljite nam Vaš ID i Lozinku.


Ukoliko se uspostavi uspešna konekcija, konsultant radi na Vašem računarukako bi Vam plastično i brzo pokazao rad ili implementirao neka dodatna poboljšanja, a Vi slobodno posmatrajte njegove implementacije na svom monitoru.

Preuzmite besplatnu verziju programa TeamViewer quick support preko linka ispod. 

Stáhněte si servisní programový modul TeamViewer QuickSupport Preuzmite program TeamViewer