Upravljanje portfolijima, programima i projekatima

Teamcenter se lako upotrebljava/koristi za povećanje mogućnosti za razvoj novih proizvoda. Nadzor i portfolio management omogućava usklađivanje sa poslovnom strategijom i odabir pravilne strategije sa namerom omogućavanja pripreme najvećeg mogućeg povraćaja investicija uloženih u proizvod. Funkcije programskog i projektnog managementa pomažu poboljšanju njihove operativne izvedbe, tako da se dosegnu/postignu očekivani poslovni rezultati.

Schedule Manager v novi različici Teamcenter 9

Upravljanje i rukovođenje

Teamcenter vam omogućava izbor strategije portfelja u okviru uravnoteženih strateških naloga, bodovanja modela i merila uspešnosti. Funkcija analiza portfelja omogućava brzu procenu i poređenje različitih alternativa i izbor najbolje kombinacije portfelja koji će ispuniti strateške ciljeve. Teamcenter sistem nudi korisniku pregled nad sredstvima i planovima režima uz koji se lako, bez dvoumljenja, saznaje i predviđa uticaj budućih projekata u fazi planiranja portfelja.

Upravljanje programima i projektima

Teamcenter omogućava projektnim skupinam dizajniranje programa u okviru svojih  nadležnosti, rasporeda, međumrežnog povezivanja, prekretnice, smernice i ograničenja. Sledeći korak bi mogao pomoći da se  implementiraju ti projekti u skladu sa postavljenim ciljevima.

Upravljanje resursima, finasiskim i poslovnim rezultatima

Teamcenter vam omogućava da u celosti prepoznate količinu podataka kroz opterećenje timova i rizika koji mogu da se  susretnu na projektima zbog nedostatka kapaciteta. Takođe se lako dolazi i do saznanja/proračuna troškova/budžeta po timovima i dostizanje sveobuhvatne kontrole nad troškovima.

Prednost i ključne karakteristike

Teamcenter Řízení portfolia

  • Odabir sastava portfelja u skladu sa poslovnom politikom preduzeća
  • Povećanje produktivnosti  uz pomoć integracije podataka Microsoft Office i PLM okruženja
  • Sadržine tekućih projekata su koherentni i međusobno povezani. Sprovođenja aktivnosti imaju podršku u osnivanju i kontrolisanju zajedničkih zadataka, rokova i ciljeva
  • Odgovornim osobama pruža kompletan pregled trenutnog statusa projekta uključujući i detaljan prikaz merenja učinka, strateških pokazatelja poslovanja i podatke o procenama rizika.
Горе

We use cookies

We use cookies to analyze traffic, remember preferences and improve the usability of the website. To give your consent, click on the "I Agree" button.

Settings I agree

You can refuse consent at any time.