- Nalazite se ovde:
- Proizvodi
- PLM Teamcenter
- Teamcenter - Srednje i velike kompanije
- Upravljanje portfolijima, programima i projekatima
Upravljanje portfolijima, programima i projekatima
Teamcenter se lako upotrebljava/koristi za povećanje mogućnosti za razvoj novih proizvoda. Nadzor i portfolio management omogućava usklađivanje sa poslovnom strategijom i odabir pravilne strategije sa namerom omogućavanja pripreme najvećeg mogućeg povraćaja investicija uloženih u proizvod. Funkcije programskog i projektnog managementa pomažu poboljšanju njihove operativne izvedbe, tako da se dosegnu/postignu očekivani poslovni rezultati.
Schedule Manager v novi različici Teamcenter 9
Upravljanje i rukovođenje
Teamcenter vam omogućava izbor strategije portfelja u okviru uravnoteženih strateških naloga, bodovanja modela i merila uspešnosti. Funkcija analiza portfelja omogućava brzu procenu i poređenje različitih alternativa i izbor najbolje kombinacije portfelja koji će ispuniti strateške ciljeve. Teamcenter sistem nudi korisniku pregled nad sredstvima i planovima režima uz koji se lako, bez dvoumljenja, saznaje i predviđa uticaj budućih projekata u fazi planiranja portfelja.
Upravljanje programima i projektima
Teamcenter omogućava projektnim skupinam dizajniranje programa u okviru svojih nadležnosti, rasporeda, međumrežnog povezivanja, prekretnice, smernice i ograničenja. Sledeći korak bi mogao pomoći da se implementiraju ti projekti u skladu sa postavljenim ciljevima.
Upravljanje resursima, finasiskim i poslovnim rezultatima
Teamcenter vam omogućava da u celosti prepoznate količinu podataka kroz opterećenje timova i rizika koji mogu da se susretnu na projektima zbog nedostatka kapaciteta. Takođe se lako dolazi i do saznanja/proračuna troškova/budžeta po timovima i dostizanje sveobuhvatne kontrole nad troškovima.
Prednost i ključne karakteristike
- Odabir sastava portfelja u skladu sa poslovnom politikom preduzeća
- Povećanje produktivnosti uz pomoć integracije podataka Microsoft Office i PLM okruženja
- Sadržine tekućih projekata su koherentni i međusobno povezani. Sprovođenja aktivnosti imaju podršku u osnivanju i kontrolisanju zajedničkih zadataka, rokova i ciljeva
- Odgovornim osobama pruža kompletan pregled trenutnog statusa projekta uključujući i detaljan prikaz merenja učinka, strateških pokazatelja poslovanja i podatke o procenama rizika.