Upravljanje usaglašenjima
Teamcenter sistem sprovodi usklađeno upravljanje kao sastavni deo sveobuhvatnog PLM-a. Zahvaljujući Teamcenter sistemu lako upravljajte regulatornim zahtevima u ranoj fazi proizvoda. Na ovaj način može se implementirati u razvojne procese mogućnost praćenja i ispunjavanja zahteva povezanih sa regulatornim okvirima.
Da bi se postigla konzistentnost sa zakonskim okvirima Teamcenter omogućava upravljanje konfiguracijama, rukovođenje evidencijama, revizijsku sledljivost i izveštavanje. Uz ove funkcije moguće je priključiti i arhiviranje, upravljanje, finansijske dokumente i proizvodne evidencije i dokumentaciju. Teamcenter nudi prilagođena rešenja za standardne industrijske procese.
Ekološki propisi
Teamcenter sistem omogućava usklađenost sa EU propisima kao što su REACH (registracija, evaluacija, autorizacija i kontrola hemikalija), ELV (ekološka likvidacija automobila) RoHS (naredba o zabrani upotrebe opasnih mateirija) kao i OEEO (naredba o vraćanju električnih aparata).
Propisi za medicinska sredstva
Teamcenter sistem omogućava postupke sledljivosti u skladu sa zakonskimi zahtevami za medicinska sredstva na osnovu zakonske regulative izdate od strane Ministarstva za hranu i zdravlje SAD-a (stavka 11 21 CFR - vezana za elektronsku evidenciju i elektronske potpise i stavku 21 CFR Part 820 - Sistemi kvaliteta).
Kontrola izvoza
Funkcije za ovlašćeni pristup podacima (ADA) nadgleda izvoz, propisane podatke i zaštitu intelektualne svojine. Ovo se temelji na osnovu specifikacija direktive Itar (Pravila za međunarodnu trgovino oružjem) Ureda za kontrolu izvoza vojnih materijala Ministrstva spoljnih poslova Sjedinjenih Američkih Država.
Upravljanje dokumentima i evidencija
Funkcije za upravljanje dokumetima i podacima mogu se koristiti i za stvaranje baze podataka o životnom ciklusu proizvoda u pogledu usaglašenosti. Na ovaj način zadovolji će se uslovi definisani u regulativi br. 5015.2 Ministarstva odbrane Sjedinjenih Američkih Država. Teamcenter vam omogućava da definišete koje podatke je potrebno da imate da se postigne usklađenost sa regulativama, njihovim formatima i arhivskim zahtevima.
Kontrola dokumenata i evidencija
Funkcije za upravljanje dokumentima i spisima se lako upotrebljavaju za kreiranje kompleksnih podataka o životnom ciklusu proizvoda i usklađenosti sa uslovima navedenim u regulativi 5015.2 Ministarstva odbrane SAD-a. Teamcenter sistem vam omogućava, da odredite koje informacije treba da se koordiniraju sa propisima, u kom obliku i kojim uslovima za arhiviranje.
Prednost i ključne karakteristike
- Teamcenter sistem omogućava usklađenost sa svim zakonskim propisima i te zakonske propise uključuje kao deo sveobuhvatne strateške inicijative za jednostavnije i bolje poslovanje, a ne samo kao deo aktivnosti izveštavanja.
- Smanjuje rizik od neusaglašenosti sa zakonodavnim postupcima i ragulativnim procesima tokom kompletnog životnog ciklusa proizvoda
- Donosi kompletnu usklađenost sa zahtevima za dokumentovanje i zadovoljava obaveze povezane sa identifikacijom i praćenjem odgovornosti i jednostavne revizije povezane sa Uredbom o kontrolisanju
- Omogućeno je upravljanje informacijama kao što su podaci o stanju usklađenosti sa glavnim računovodstvenim računima, sistemske revizije, analize alternativa i/ali kao i Risk assesments izveštaji